2022. december 14., szerda

14.nap: Angyal szívószállal

 Nem is olyan régen muffin papírból készítettem angyalt. Nagyon szeretem az angyalkákat is, így ezt nagyon bájos kis angyalkát nem hagyhattam ki.


Eszközök:

  • Papír szívószál
  • Ragasztó
  • Fehér, sárga, színes papír
  • Maradék papírtányér
  • Fekete, piros, rózsaszín filc

Lyukasztó

Menete:

Rajzolj neki egy testet, vágd ki, majd legyező mintában hajtogasd meg. Lyukasztóval középen készíts egy lyukat az angyal testén. Fehér papírból, rajzolj egy fejet. Sárga papírból készül a haja, hasonlóan, mint az előző angyalnál. Ha elkészült feje, ragasztópisztollyal rögzítsd a szívószál tetejére. Maradék papírtányérból vágtam neki szárnyat, és rögzítettem a ruha hátoldalára.

Végül el is készült ez a bájos kis angyal. Gyors, és egyszerű.


Ha Neked is tetszett ez a bájos angyalka, akkor készíts Te is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.