2022. december 12., hétfő

12.nap: Csipkés karácsonyfadísz

 Már régebben is láttam, ezt az ötletet, de nem volt elég bátorságom az elkészítésére.  A legjobb, hogy újra hasznosított alapanyagból készült. Nagyon klassz karácsonyfadísz. Egy nagyon kedves kolléganőm is mesélt erről a díszről. :)

Kedvet kaptam  a karácsonyfadísz elkészítésére.

Eszközök:

  • Olló
  • Ragasztó
  • Tortacsipke
  • Régi kartonok/kartondobozok
  • Pohár
  • Lyukasztó
  • Fonal/szalag

Menete:

A poharat sablonnak használtam, a segítségével köröket formáztam. A kivágott körökre ragasztottam a tortacsipkét, majd körbe vágtam. A dísz közepére lyukat lyukasztottam, és szalagot fűztem bele. Végül el is készült a karácsonyfadísz.


Kellemes alkotást kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.