2022. december 11., vasárnap

11.nap: Muffin angyal

Hihetetlen, de már advent harmadik vasárnapja van. Ezért hoztam egy könnyen elkészíthető angyalkát.


Eszközök:

  • Karton
  • Fehér, színes muffin papír
  • Fehér karton
  • Fekete, piros tűfilc
  • Sárga papír
  • Ragasztó
  • Olló

Menete:

Vágj le akkora kartont amekkorára ragasztod az angyalt. Én A/4-es kék kartont feleztem el, ezután a fehér színű muffin papírt félbe hajtottam, ez lesz az angyalka szárnya. Egy kisebb poharat (feles pohár) körbe rajzoltam egy fehér kartonon, majd kivágtam. A színes muffin papírnak a két oldalát középre hajtogattam, ez az angyal ruhája. Egy sárga papírból vágtam egy csíkot az angyal fejének. Végül összeragasztottam az angyalt, megrajzoltam az arcát. Felragasztottam a kék kartonra, csillagokkal díszítettem.


Ha tetszett az ötlet, készítsd el Te is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.