2021. december 18., szombat

December 18.-Karàcsonyi kalap

Úgy gondoltam, hogy idèn màskèpp karàcsonyozok.Ezèrt is talàltam ki a karàcsonyi kalapot. A legjobb, hogy bàrmivel díszítheted, hópehely, csillag, gömb,pompom,dekorszalag. Amikor pedig elkèszült,akkor nagyon műtét kiegészítője a szèp ruhàdnak.😊

Kellèkek:

Karton
Ragasztó pisztoly
Dekorszalag
Pompom
Gömb
Színes papír
Filc anyag vagy dekorgumi
Papír guriga
Konzervdoboz
Hajpánt


Menete:

A konzervdobozt bevontam piros papírral. Ezutàn kartonból kèszítettem karimàt. a karimàra is piros papírt ragasztottam,a kalapot körbe díszítettem piros,zöld,fehèr pompommal.Elől közèpre csengőt ragasztottam.A konzerv doboz tetejère arany gömböket rögzítettem. A kalapot a vègèn a hahpàntra erősítettem, nekem kicsit mozog a kalap, szerintem a konzervdoboz kicsit súlyosabb a hajpànton.Ha gyerekeknek kèszítitek, akkor èrdemesebb erősebb papír gurigàból elkèszíteni.


Mèg van idő elkèszíteni,ha Te is szeretnél egyedi karàcsonyi kalapot viselni!😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.