2021. december 14., kedd

December 14.-Pompom angyalka

 Szerintem a mai ötlet is gyorsan,egyszerűen elkészíthető. Talán nem igényel sok eszközt, ha valakinek nincs otthon a felsorolt eszközből valami,akkor pótolható mással is.

Kellékek:

Ragasztópisztoly

Fonal

Olló

Karton

Vattakorong

Hungarocell golyó


Melléklet:

Először készíts egy pom-pomot. Én a kezemre tekertem amennyit elégnek ítéltem, majd levettem a kezemről, és átkötöttem egy hosszabb fonallal. Ezután a pom- pomot formára vágtam. Majd a pom -pom közepére, ahol hagytam egy hosszabb fonalat, felfűztem a hungarocell golyót, ez lesz az angyalka feje. A vattakorongot felragasztottam  egy kartonra. Félbe vágtam a korongot, majd még egyszer félbe vágtam. A félbevágott részek lesznek az angyalka szárnyai, ezeket forró ragasztóval rögzítettem.Készen is van az angyalka. Ajándéknak is tökéletes.

Ha tetszett a mai ötletem,akkor próbáld ki Te is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.