2021. december 17., péntek

December 17.-Rudolf

 Màr csak 7 nap,ès megèrkezik az èv legszebb ünnepe.Addig is mèg nèhàny ötletet hozok,amit otthoni alapanyagokból,vagy maradèkokból is elkészíthetjük a gyerekekkel.

Kellèkek:

Barna fonal

Olló

Ragasztó pisztoly

Mozgó szemek

Piros pompom

Karton

Konzerv doboz

Barna papír

Barna zsenília drót

Csengő

Piros szalag

Menete:

A konzerv dobozt bevontam barna papírral,majd pompomot kèszítettem.A pompom kèszítèsèt az előző posztban leírtam.😊A pompomot a konzerv doboz aljàra ragasztottam.Zsenília drótból agancsot kèszítettem, egy ceruzàra tekertem fel.Ragasztó pisztoly segítségével rögzítettem a szemeket,az agancsot, a piros orrot,ès a kartonból kivàgott füleket. Ezután piros szalagot kötöttem a doboz körè,ès ràfűztem a piros csengőt.

Ha tetszett ez az ötletem is, akkor kèszítsd el bàtran Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.