2018. december 1., szombat

Minden napra egy ajándék

Minden évben igyekszem készíteni a gyerekeknek adventi naptárt, amelyben különféle meglepetéseket rejtek. Tavaly kezdtem el azt az ötletet, hogy minden napra  egy alkotás, gyakorlatilag mindig hazavisznek valamilyen meglepetéseket, amelyek akár karácsonyi ajándékok is lehetnek. :)

Mivel két helyen is tartok foglalkozásokat, ezért kétszer készítettem adventi naptárt.:)

Tavaly borítékot készítettem, csak sajnos nem volt alkalmam lefotózni, így idén is elkészítettem a borítékokat, csak egy kicsit másképp, de ez majd a következő bejegyzésemben kiderül.

A   másik adventi naptárhoz kis dobozokat hajtogattam, és felragasztottam egy nagy kartonra.


Örömteli hangolódást, és várakozást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.