2018. december 8., szombat

7.ajándék: Karácsonyi Manólak

Ezt már tavaly is elkészítettem, nekem megunhatatlan! :) Imádom, és sokféleképpen elkészíthető.
Idén is készítettem csillámosat,de sima kartonból is.

Kellékek:

Ami otthon megtalálható  :)
Karton/színes papír/ csillámos papír/dekorgumi
Olló
Ragasztó
Mintalyukasztó( hópehely)
Fekete tűfilc/filc

Menete:

A sablont körberajzolod külön a manólak háztetőt, és az alját. Én fehér kartonra rajzoltam az alját, a háztetőt pedig csillámos dekorgumira, és kartonra rajzoltam, majd ragasztottam.

Csillámos dekorgumiból:



Sima kartonból:

Alkossatok kedvetekre, ha tetszett az ötlet! :)

1 megjegyzés:

  1. A sablont feltennéd, vagy a forrás linkjét elküldenéd? Annyira tetszik, és is szeretném elkészíteni a "manóimmal". :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.