2018. december 19., szerda

19.ajándék: Mini hóemberes ajándék tároló

No, hát ez egészen véletlenül készült el. Tudni kell rólam, hogy sok mindent szívesen készítek. Főleg ha könnyen, gyorsan elkészíthető. :) Egyik reggel  a konyhában kávét készítettem ( nem magamnak), és belebotlottam ebbe a mini konzervdobozba. :)  Jött az ötlet, hogy én ebből hóembert alkotok.

Kellékek:

Régi ( tiszta) zokni
Kétoldalú ragasztó
Fehér papír
Fekete filc
Narancssárga papír
Mini konzerves doboz
Olló
Hímzőfonal



Menete:

Mivel ennek a konzervnek a teteje könnyen vág, így éppen a kezembe akadt egy metszőolló, és azzal simára vágtam. Az oldalára rámértem egy fehér lapot, és ráragasztottam kétoldalú ragasztóval. Megrajzoltam a szemeit, az orrát narancssárga papírból kivágtam, felragasztottam. A zokniból pedig sapkát készítettem, és fonal kötöttem össze a sapka végét. Azért imádom annyira, mert ha a sapkát leveszed, mini csokikat, cukorkát, vagy apróbb meglepetést tehetsz bele.

Hóemberes tároló:



Ha eddig még nem volt ötleted a konzervdobozra, 
akkor ez egy remek ötlet lehet, még ajándékba is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.