2014. február 22., szombat

Szorzás a pingvinekkel I.

Sziasztok! Mostanában egyáltalán nem volt időm írni, pedig nagyon szerettem volna! Így most, hogy beteg lettem alkalmam nyílt újra a blogom írására! Szeretném megosztani az ötletemet Veletek! Készítettem egy társast a gyerekeknek..:)Szorzás a pingvinekkel,ezt a címet kapta.:) A lényege,hogy tanuljuk a szorzótáblát, itt most csak az 5-ös szorzótábláig szerepel. A pingvinpajtásokat el kell juttatni a saját házukba, a pingvinek hasán szerepel az eredmény, a házikókban a szorzások.:)

7 megjegyzés:

  1. Zsófi! Jó, hogy beteg lettél, mert ez a pingvines jó kis dolog. (Én is az vagyok több, mint egy hete.) Mentem az ötletet, és ha legközelebb másodikos leszek ki fogom próbálni. Sablont esetleg tudnál mellékelni, már csak a könnyebbség miatt?

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)Válaszoltam a levélre!Remélem Te is megkaptad!:)Küldtem a sablont,amit én használtam!:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zsófi! Így ismeretlenül fordulnék hozzád egy kéréssel! nagyon megtetszett a blogod,elmentettem ezt az oldalt, már régen. A szünetben szeretném magam egy kicsit " megelőzni". Szép lassan a szorzótábla tanulásához érünk.Szeretném megkérdezni, hogy kaphatnék-e sablont a társasjáték elkészítéséhez. Jó lenne ha ki tudnánk próbálni a játékodat.Köszönöm válaszod! Ildi

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildikó!

    A pingvinhez tudok sablont küldeni emailben! A házakat sablon nélkül készítettem! A házakhoz nyilakat rajzoltam, 10 csapatra osztottam és ennek megfelelően csapatkapitány is van, amelyekkel lépegethet a tanuló! Ha elsőre nem sikerül betenni a pingvineket, nem szabad elkeseredni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm válaszod! Várom a pingvinekhez a sablont. Köszönöm! Ildi

      Törlés
  5. Tudnál írni egy email címet?

    Köszi: Zsófi

    VálaszTörlés
  6. De buta vagyok, hát persze! kildi1965@gmail.com
    Köszönöm! Ildi

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.