2014. február 24., hétfő

Bumm!

Az előző bejegyzésemben írtam,hogy a szorzást gyakoroljuk,mivel vannak olyan tanulók,akik nehezen jegyzik meg a szorzótáblát! Semmi baj!:)A nagyokat is sikerült rávennem,hogy játszunk egy "Bummos" játékot a szorzásokkal!:) Szóval az eredeti ötletet Sucika67 blogjában olvastam:
csak Ők az osztást gyakorolják. Mivel beteg voltam nagyon,ezért egy egyszerű játékot kerestem,amit hamar eltudok készíteni a tanulóimnak, és lám megtaláltam.:)) Tegnap este el is határoztam: írok pár szorzást tartalmazó kártyát,kinyomtatom és felragasztom kartonra. Ma reggelre sikerült elkészíteni. A mai napon első órában helyettesítettem, és az egyik tanuló kíváncsiskodott:"mit csinál Zsófi néni?" Meséltem neki,hogy egy játékot, a szorzást lehet gyakorolni vele!Kérdezték is,hogy:"Kipróbáljuk Zsófi néni?" Hát persze-mondtam én. Egyébként hárman voltak,nagyon élvezték, természetesen szurkoltak egymásnak,hogy húzza fel valaki a " Bummot". Tehát a játék menete: Szorzást tartalmazó kártyák vagy osztást tartalmazó kártyák. (Szerintem összeadást,vagy kivonást is lehetne írni.) Egy darab " bummot" tartalmazó kártya Mehet a játék: mindenki felhúz egy kártyát a szorzások eredményét bemondja, aki felhúzza a "bumm" kártyát, az addig összegyűjtött kártyáit visszaadja, és szerintem itt ennek a körnek vége van,mivel egyértelmű,hogy Ő veszített. Aki nem tudja az eredményt visszateszi a kártyát, és jön a következő. De lehet úgy is, hogy megy tovább a kör, vagy aki felhúzta az kiesik. (Mindenki maga dönti el,hogy milyen szabályokat hoz!) Nagyon örültem neki, hogy többnyire ez a játék is sikert aratott, bár volt olyan tanulóm, akinek a "bumm" kártya miatt nem tetszett!Szerintem izgalmas, és aranyos játék!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.