2014. február 25., kedd

Árulkodós gyermek

Nem tudom ki hogy áll ezzel a témával... de nekem feláll a szőr  a hátamon,amikor a gyerekek panaszkodnak!Ezért  úgy döntöttem, hogy utána olvasok,hogyan kezelhetném, ezt a helyzetet az iskolában! Találtam is egy nagyon jó oldalt, ahol ezt a cikket olvastam:
http://blog.mindennapraegyjatek.hu/index.php/2011/10/az-arulkodos-gyerek/
Nagyon hasznos volt számomra,amit itt olvastam.:)Meg is fogadtam, és ki is próbáltam a gyakorlatban. Az egyik ilyen eset: Csúnya szót súgott  az egyik kisfiú a másiknak. Erre felkiáltott a "panaszkodós" kisfiú,hogy Zsófi néni XY csúnyát mondott! Megkérdeztem tőle, hogy most mit  tegyek ezzel a kisfiúval? A javaslat az volt,hogy beszéljek vele, hogy ne beszéljen csúnyán!
Természetesen én így tettem, bár elszoktam mondani a gyerekeknek, hogy nem szeretem,ha mindig árulkodnak a másikra!Viszont nem mindig reagálom le az összes árulkodós helyzetet. Úgy gondolom,hogy van még mit tanulnom az árulkodásról, a fegyelmezésről,azonban úgy érzem az,amit alkalmaztam az egy jó módszer! Szerintem Ti is próbáljátok ki!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.