2021. augusztus 7., szombat

Őszi ajtódísz bagollyal

 Àltalàban augusztusban kèszülődök a sulira.Sokfèle dolgot talàlok ki.Az ajtódíszek a kedvenceim.Most is hoztam egyet.😊

Kellèkek:

Facsipeszek szètszedve

Piros,sàrga,bordó, narancssárga festèk

Piros,barna,narancssàrga dekorgumi

Fakorong

Mozgó szemek

Karton

Fekete tűfilc

Menete:

Kartondoboz egy rèszènek felhasznàlàsàval kèszítettem koszorú alapot. A facsipeszeket szètszedtem,ès a fent említett színekkel befestettem.Majd felragasztatottam körbe a kivàgott kartonra. Ezután a fakorongra szemeket,csőrt, ès szàrnyat ragasztottam.A dekorgumiból leveleket vàgtam ki,ès fekete tűfilccel rajzoltam erezetet a levèlre. A levelet felragasztottam az alap aljàra, felülre pedig a korongból kèszült bagolyt.

Ha ez az ötletem is tetszett,kèszítsd el Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.