2020. október 26., hétfő

Miből alkossunk?II.

Ha belegondolunk gyakorlatilag a hàztartàsunkban fellelhető tárgyakból bármit készíthetünk.
Mivel felhalmozódott itthon a sok gyógyszeres fiola,ezért kitaláltam, hogy készítek egy manót. Nekem nagyon tetszik,biztos,hogy készítek még párat. :)

Kellékek

  • gyógyszeres fiola
  • ragasztópisztoly
  • filcmaradékok bármilyen színű
  • vatta
  • gyöngy
  • cérna
  • szalag ( nem muszáj)


Menete:

Vágj ki egy széles csíkot a filcből,majd vond be vele a gyógyszeres fiolát. Ha kész vágj vattából szakállat, ragaszd fel. Az orrához én gyöngyöt használtam, a sapkájához szintén egy hosszú,széles csíkot vágj le, majd ragaszd fel, a sapka végét cérnával kösd meg, és kész is a mini manó.


Ha tetszett az ötletem, próbáld ki Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.