2019. március 8., péntek

Hóvirág papírtányéron

Arra gondoltam, hogy ismét újrahasznosítunk, és hajtogatunk. :) Bár az ötletemért most kevesen rajongtak, de én megvalósítottam. :) Bízom benne, hogy Nektek is ugyanúgy tetszik,mint nekem. 

Kellékek:

  • Papírtányér
  • Fehér papír
  • Ragasztó
  • Körző
  • Olló
  • Színes papír

Menete:


Körző segítségével rajzoltam egy akkora kört amekkora a papírtányérom közepe. Ezt a kört világos rózsaszín papírra rajzoltam, majd kivágtam. A papírtányér közepére ragasztottam, ezután háromféle méretben: nagy, közepes, kicsi hóvirágokat hajtogattam. Felragasztottam a hóvirágokat a papírtányérra, megrajzoltam a szárait, és hajtogattam leveleket, majd azt is felragasztottam.



Ha tetszett  ez az ötlet is, készítsetek Ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.