2019. február 10., vasárnap

Vidám bohóc

Gondoltam a hagyományt nem hagyom abba, idén is készítek bohócot. :) Túl sok eszközt nem igényel.

Kellékek:

Papírcsíkok ( ezt még csomagban vettem)
Ha viszont nincsen papírcsíkod otthon, akkor színes lapokból Te magad is elkészítheted.
Ragasztó ( kétoldalú  ragasztóval dolgoztam)
Olló
Pizzás doboz

Menete:

Néha előfordul, hogy pizzát eszünk, vagy a család többi tagja. Általában ilyenkor elteszem a pizzás dobozokat, mert bármikor bármire jó lehet. Ez lett a bohóc alapja, vagyis erre rajzoltam meg a bohóc fejét. Majd két papírcsíkot összehajtogattam. Ezután felragasztottam a csíkokat a fejére, ezekből lett a haja. A végén megrajzoltam az arcát, és készítettem neki nyakkendőt is.


Ha tetszett az ötletem, még nem késő elkészíteni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.