2017. július 2., vasárnap

Szünidei ládikó

Gondoltam a kreatív, megvalósítandó ötleteket gyűjthetném egy ládikóban. Mivel sok cipős doboz volt itthon, ezért ebből használtam fel egyet.

Kellékek:
  • Cipős doboz
  • Maradék matrica
  • Maradék dekor szalag
  • Régi naptár kép
  • Szigszalag
  • Formalyukasztó ( szív)
  • Mintás papír
  • Kétoldalú ragasztó

A doboz tetejére ragasztottam a képet. Keretet  dekor szalagból készítettem, A szigszalagot a doboz oldalain kétszer körbetekertem, majd a matricákat ragasztottam rá. A kép tetejére mind a négy oldalára szíveket ragasztottam. Végül elkészült a szünidei ládikóm. :)

Most már gyűjtögethetjük a megvalósítandó ötleteket, :) Igyekszem sokféle ötletekkel meglepni benneteket. :) A megvalósítandó ötletek gyűjtési  módjára is  találtam egy nagyszerű ötletet, de azt majd a következő bejegyzésben mutatom meg. :)



Kellemes alkotást, és sok hasznos ötleteket kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.