2017. április 18., kedd

Kupak Iskola I.

Összeadás, kivonás gyakorlása 20-as számkörben. A kupakok felhasználásával gyakoroljuk az összeadást, és a kivonást. Szóval rengeteg tejes doboz felhalmozódott az utóbbi időben, és megmentettem a tekerős kupakot a tetejéről. :) Még nagyon régen láttam valahol, egy külföldi oldalon ezt a játékot. Most volt egy kis időm, és gyorsan el is készítettem, hogy tudjam vinni az iskolába a gyerekeknek.

Kellékek:

Tejes doboz kupakjai
Olló
Ragasztó
Karton
Fehér sima lap
Egy kupak sablonnak
Toll
Összeadások

Menete:

Vágd ki a tejes doboz tetejéről a kupakot. Úgy, hogy tekerni lehessen. Nyomtass, vagy írj összeadásokat a kartonra, majd ragaszd mellé a kupakokat. A kupakok tetejére írd rá az eredményeket. Én vágtam ki kör formákat, felragasztottam a kupakok tetejére, majd ráírtam a számokat. Kész is a játék. :)

Játék:

Mehet a tekerés. Keverjétek össze az eredményeket, a gyerekeknek pedig meg kell keresni a helyes megoldást!


Ha tetszett az ötlet, próbáld ki Te is! 
Kellemes alkotást, örömteli gyakorlást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.