2016. augusztus 26., péntek

Osztálytermi dekoráció

Rengeteg régi ceruzára bukkantam a nagy készülődés alatt. Arra jutottam, hogy készítek belőle egy dekorációt ajándékba. A kolléganőm most először első évfolyamosoknak lesz az osztályfőnöke, és arra gondoltam meglepem őt valamivel.

Így találtam ki, hogy az évfolyam jelölését elkészítem ceruzákból. Természetesen nem volt egyszerű feladatom, de végül ezt is megoldottam. Az eredmény magáért beszél. :)

Kellékek:
  • Szám sablon ( mindenkinek a megfelelő, a Pinteresten sok sablon található)
  • Ragasztó
  • Cipős doboz egyik oldala, vagy bármilyen erősebb karton.
  • Faragó
  • Lyukasztó
  • Szalag/madzag
Menete:

Szükségünk van a méretre vágott kartonra, aztán a számsablonra, amelyet körberajzolsz. A faragó azért kell, hogy a ceruzákat szépen kifaraghassátok. Végül rendezzétek el a ceruzákat a kartonon, és mehet a ragasztás. Lyukasszátok ki két oldalt a kartont, fűzzétek be a szalagot, vagy a madzagot.



Kellemes készülődést, vidám alkotásokat kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.