2016. július 31., vasárnap

Teremdísz- Ősz felirat

Az iskolakezdés még távol, de azért jó ha tudjátok a pedagógusok már lelkesen készülnek augusztusban. Legelőször a tantermeket igyekeznek varázslatossá, otthonossá tenni.  Ehhez igyekszem ötletekkel szolgálni, legalábbis, amiket én szeretnék a termembe tenni. 

Láttam egy ötletet az Ősz feliratra, amelyet filc anyagból varrtak. Én nem annyira szeretek varrni, viszont gyűjtöm a kartondobozokat, ezért ebből elkészítettem a feliratot. Újra hasznos lett a karton.

Kellékek:

  • Kartondobozok
  • Olló
  • Szalag
  • Ragasztó
  • Körlyukasztó
  • Betű sablonok
Menete:

Rajzold körbe a kartonokra a betűket, vágd ki, majd díszítheted. Végül szalagot fűzöl bele, és elkészült a remek mű. :)
"ő" betű sablonom, nem volt, így a vesszőket utólag rajzoltam oda.

Betűsablonok:





 Az elkészült felirat:

Kellemes készülődést! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.