2016. március 6., vasárnap

Tavaszra hangolódva II.- Méhecske

Arra gondoltam idén is adok néhány ötletet, amelyek alkalmasak a technika órákra vagy egyéb  foglalkozásokra. Igazán nem kell hozzá sok minden, mert ha nincsen színes kartonotok, csak fehér, akkor a gyerekek is ki tudják színezni. :)

Könnyen elkészíthető méhecskék, a sablon innen van. De azért felteszem ide is a sablont, mert sajnos az eredeti oldalon már nem elérhető.


Kellékek:


  • Fehér/fekete/sárga sablonok
  • Ragasztó, olló,ceruza, fekete filctoll
  • szív formalyukasztó ( de lehet másképp is!) 
  • Sablonok
  • Szalag vagy fonal



Menete:


A sablon alapján körbe rajzolod a méhecske részeit. Én sárga kartonból készítettem a testét, és fekete filccel színeztem ki csíkosra. Majd megrajzoltam az arcocskáját. A szárnyait fehér kartonból készítettem, összeragasztottam, kilyukasztottam középen fonalat fűztem bele, majd a testéhez ragasztottam. Végül a csápjait vékony sárga csíkokból készítettem, és a végére odaragasztottam a fekete szívet.

Íme az elkészített méhecskék:


Ha tetszett, készítsétek el Ti is! Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.