2015. február 26., csütörtök

Tavaszváró ötletek I.



Az ember mindig tanul valami újat! Ma egészen véletlenül lyukas órám volt, és felmentem a könyvtár mellé, és ott volt az egyik kedves kolléganőm. Lelkesen készül a tavaszra, a húsvéti lelki napra, Ő mutatott nekem egy ötletes tavaszhívogató virágot. Jácintot hajtogatott, nagyon gyorsan, egyszerűen elkészíthető a gyerekekkel is. 


Néhány ötlet itt.

Elkészítettem én is, bár bevallom őszintén a virágaim egészen másképp néznek ki, mint amit  a képen, illetve a kolléganőm hajtogatott. Nekem inkább a nárcisz jutott róla eszembe:



Az iskolában is sikerült egy madár mintát készítenem,  terveim szerint jövő héten majd készítünk madarakat, virágokat, kokárdát.



Addig is kellemes hétvégét kívánok, és  szép alkotásokat!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.