2014. november 19., szerda

Adventi naptár



Már nagyon régen írtam, így most már aktuálissá vált. Hamarosan jön a december. Ilyenkor az Adventi készülődés veszi kezdetét. Nagyon szeretem, ezt az időszakot, mert ilyenkor rengeteg kézműves tevékenységet végezhetünk. December elsejére már elkészül az Adventi naptár is, ami sok- sok meglepetést rejthet. Idén origamizni kezdtem, be kell vallanom nem könnyű, de nem is lehetetlen a hajtogatás elsajátítása. Készítettem egy origami adventi naptárt, egyébként egy külföldi oldalon láttam. Rengeteg ötlet találtam az adventi naptár elkészítéséhez. Ezt a naptárt itthonra készítettem, de az iskolában is lesz egy. Arra gondoltam, hogy készítek azoknak a tanulóknak, akik fejlesztő foglalkozásokra járnak. Minden napra lesz valamilyen meglepetés. :)  Még nem készült el, de igyekszem pótolni. 

Idézeteket, pozitív gondolatokat tettem minden naphoz! A december 24. meglepetés lesz! :)

Addig is íme, az egyik:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.