2014. december 30., kedd

Szilveszter-Újév

Elérkezett ez a nap is!  Általában Mindenki visszagondol az elmúlt év eseményeire és történéseire!

Nagyon nehéz év volt ez, főleg a Portfolió írása miatt, de túl vagyok ezen a részén és remélhetőleg 2015-ben a gyakorlati részét is sikerrel veszem! Barátok terén sokat szenvedtem, de remélem, hogy a jövő év sok barátot tartogat engem! :)

Úgy érzem rendkívül szerencsés helyzetben vagyok,mert van egy csodálatos férjem, aki mindenben a támaszom és remélem, hogy ez nem változik! Köszönöm neki! Nem vagyok egy könnyű eset, de az első fogadalmam, hogy ezen változtatok! :) :) Ígérem!

Köszönöm a családomnak a Szüleimnek, és a testvéreimnek, hogy szeretnek, és sokat támogatnak!

Az idén neki láttam a gyógytornának, nem dicsekszem vele, mert be kell valljam a kitartásom az nulla, de remélem 2015-ben sikerül változtatnom a hozzáállásomon!

Szerencsésnek mondhatom magam,mert van egy nagyon jó munkahelyem, és Imádom amit csinálok! :)

Egy Újévi verssel Kívánok Mindenkinek Nagyon Boldog, Egészségben, Szeretetben, Sikeres  Új Esztendőt!

"Szeretetben, egészségben
legyen részed egész évben.
Légy szerencsés, vidám, boldog,
felejtsd el a bút, és gondot.
Kezdődjön hát egy új élet:
legyen békés, boldog éved!"

( Mentovics Éva: Újévi köszöntő )


3 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.